Catering dietetycznydla wymagających

Reklamacje

Nasza polityka reklamacyjna

Diety Życia zawsze dokładają wszelkich starań, aby dostarczane posiłki i świadczone usługi były najwyższej jakości. W przypadku złożenia reklamacji, dbamy by proces jej obsługi był na najbardziej satysfakcjonującym poziomie.

 

Złożenie reklamacji

W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem lub zastrzeżeń odnośnie dostawy możliwe jest złożenie reklamacji. Reklamację można złożyć:

Kontaktując się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta, pod numerem (+48) 22 873 85 80 od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 – 17:00

Wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@dietyzycia.pl

Zastrzegamy, że reklamacje dotyczące niedotrzymania towaru należy składać do godziny 10:00  

 

Obsługa reklamacji

Reklamację uważa się za zarejestrowaną w momencie otrzymania przez Diety Życia zgłoszenia od Klienta. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Diety Życia poinformują Klienta telefonicznie bądź drogą mailową o wynikach postępowania reklamacyjnego.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel