Catering dietetycznydla wymagających

Menu w najbliższym tygodniu - Dieta bez glutenu i nabiału

2021-06-05 (sobota) ;I śniadanie: Smoothie truskawkowo-jabłkowe z miętą ;II śniadanie: Tacos z pastą z czarnej fasoli i świeżymi warzywami ;obiad: Pierś kaczki w sosie z czerwonego wina z kaszą jaglaną i surówką z marchewki ;podwieczorek: Pudding z tapioki z musem malinowym (soja, orzechy) ;kolacja: Młoda kapusta z boczniakami, koperkiem i pieczonymi ziemniakami 2021-05-06 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki owsiane z agrestem i frużeliną z ananasa (jaja) ;II śniadanie: Pizza truflowa z karczochami, szynką drobiową, wegańską mozzarellą i sosem czosnkowym (orzechy) ;obiad: Gulasz drobiowy w sosie własnym z kaszą gryczaną niepaloną i duszonymi warzywami ;podwieczorek: Ciasto kokosowe (jaja, orzechy) ;kolacja: Słoneczna zupa krem z żółtej papryki (seler) 2021-06-07 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka truskawkowa z prażonymi migdałami (soja, orzechy) ;II śniadanie: Serek wiejski z tofu, kolorowymi pomidorami i chlebem bezglutenowym (soja) ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie koperkowym z komosą ryżową i pieczoną cukinią (brak) ;podwieczorek: Fit snickers z białej fasoli (jaja, orzechy) ;kolacja: Risotto buraczane z brokułem i pieczarką (brak) 2021-06-08 (wtorek) ;I śniadanie: Pietruszkowy hummus z fasoli mung z warzywami i waflami ryżowymi (sezam) ;II śniadanie: Koktajl z owoców leśnych (soja) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie tymiankowo-szałwiowym z kaszą jaglaną i surówką (brak) ;podwieczorek: Brownie czekoladowe z chilli (jaja, orzechy) ;kolacja: Włoska polenta kukurydziana z wegańskim żółtym serem i pieczonymi warzywami (orzechy) 2021-06-09 (środa) ;I śniadanie: Wędlina drobiowa z pastą muhammara i wytrawnymi goframi szpinakowymi (jaja) ;II śniadanie: Baton owsiany z różanym jogurtem sojowym (soja, jaja) ;obiad: Pierogi z soczewicą i pieczarkami z surówką z kapusty pekińskiej (jaja) ;podwieczorek: Arbuz z mięta (brak) ;kolacja: Zupa szparagowa z ziemniakami (seler) 2021-06-10 (czwartek) ;I śniadanie: Koktajl bananowo-kawowy (soja) ;II śniadanie: Naleśniki bezglutenowe z wędzonym łososiem, warzywami i sosem z zielonych pomidorów (ryba) ;obiad: Pulpety drobiowe w sosie cukiniowym z ziemniakami i mizerią z ogórka (brak) ;podwieczorek: Szaszłyki warzywne w sosie aioli z prażonymi pestami dyni (brak) ;kolacja: Kopytka z jogurtem sojowym i konfiturą wiśniową (jaja, soja) 2021-06-11 (piątek) ;I śniadanie: Ryżanka mango lassi (soja) ;II śniadanie: Szpinakowe muffinki jajeczne ze szczypiorkiem, pomidorkami koktajlowymi i chlebem bezglutenowym (jaja) ;obiad: Bezglutenowa carbonara z klopsikami z czarnej soczewicy i duszonymi warzywami (soja) ;podwieczorek: Galaretka malinowa (brak) ;kolacja: Zupa z młodej kapusty z ziemniakami i koperkiem (seler) 2021-06-12 (sobota) ;I śniadanie: Placuszki marchewkowe z sosem jogurtowym z awokado i zielonym ogórkiem (jaja, soja) ;II śniadanie: Wegetariański pasztet z czerwonej soczewicy z salsą pomidorowo-bazyliową (jaja) ;obiad: Gulasz z dzika w sosie śliwkowym z kaszą gryczaną niepaloną i duszonymi warzywami (sezam) ;podwieczorek: Kokosowe kulki ryżowe (orzechy) ;kolacja: Sałatka z orzechami pecan, komosą ryżową, warzywami i winegret balsamicznym (orzechy, gorczyca) 2021-06-13 (niedziela) ;I śniadanie: Czekoladowe pancakes z frużeliną z czerwonej porzeczki (jaja) ;II śniadanie: Bezglutenowa zapiekanka chlebowa z cukinią i wędzonym tofu (jaja, soja) ;obiad: Pierś kurczaka w sosie pieczeniowym z czarnym ryżem i duszoną kapustą (brak) ;podwieczorek: Babka waniliowa (jaja) ;kolacja: Indyjska zupa krem z marchewki (seler)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel