Catering dietetycznydla wymagających

Menu w najbliższym tygodniu - Dieta bez glutenu i nabiału

2021-03-03 (środa) ;I śniadanie: Migdałowa ryżanka z pieczoną dynią i czekoladą (orzechy) ;II śniadanie: Plasterki wędliny drobiowej i szynki parmeńskiej ze świeżymi warzywami, dipem z guacamole i pieczywem chrupkim ;obiad: Naleśniki z soczewicą i suszonymi pomidorami z pieczonymi warzywami (orzechy, seler) ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Chrzanowa zupa krem z jajkiem (seler, jaja) 2021-03-04 (czwartek) ;I śniadanie: Słonecznikowa pasta z jarmużem i sezamem, świeżymi warzywami i bezglutenową bułką (sezam) ;II śniadanie: Polenta kukurydziana z chia i frużeliną malinową z imbirem ;obiad: Pieczeń wołowa na warzywnym puree z kaszą gryczaną niepaloną i fasolką szparagową ;podwieczorek: Wegański budyń bananowy ;kolacja: Sałatka makaronowa z bazyliowym pesto i orzechami (orzechy) 2021-03-05 (piątek) ;I śniadanie: Smoothie jagodowe z melonem ;II śniadanie: Jajka sadzone z ajwarem paprykowym i bezglutenowym chlebem (jaja) ;obiad: Pieczony łosoś w sosie wiśniowym z mieszanką ryżu i warzywną surówką (ryby) ;podwieczorek: Galaretka agrestowa ;kolacja: Pieczone łódeczki ziemniaczane z pomidorem, kolendrowym pesto i klasycznym hummusem (sezam) 2021-03-06 (sobota) ;I śniadanie: Tacosy z pikantną pastą z białej fasoli i warzywami ;II śniadanie: Owsianka jabłkowa z suszonymi owocami i orzechami (orzechy) ;obiad: Pulpeciki drobiowe w sosie z grzybów leśnych z ziemniaczanym puree i surówką z kiszonej kapusty (orzechy) ;podwieczorek: Różowe praliny kokosowe (orzechy) ;kolacja: Kociołek bosmana (ryby, skorupiaki) 2021-03-07 (niedziela) ;I śniadanie: Muffinki pomarańczowe z musem czekoladowym (jaja) ;II śniadanie: Zapiekanka chlebowa z cukinią, pomidorami, wędzonym tofu i chutneyem śliwkowo - cebulowym (jaja, soja) ;obiad: Makaron ryżowy w buraczanym pesto z pieczonymi warzywami i pieczoną cielęciną (sezam) ;podwieczorek: Tofurnik miętowy z czekoladą deserową (soja) ;kolacja: Indyjskie risotto z warzywami 2021-03-08 (poniedziałek) ;I śniadanie: Pasta z zielonego groszku z suszonymi pomidorami, warzywami i waflami ryżowymi ;II śniadanie: Owsianka malinowa z wiórkami kokosowymi (orzechy) ;obiad: Makaron ryżowy w sosie słodko-kwaśnym z piersią indyka, pieczonymi warzywami i shiitake ;podwieczorek: Brownie z buraka (jaja) ;kolacja: Sałatka ziemniaczana z warzywami, cieciorką i sosem czosnkowym (soja, jaja) 2021-03-09 (wtorek) ;I śniadanie: Domowa granola z waniliowym jogurtem kokosowym (orzechy, sezam) ;II śniadanie: Pasta jajeczna ze szczypiorkiem, świeżymi warzywami i chlebem owsianym (jaja) ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie dyniowym z komosą ryżową i surówką buraczaną ;podwieczorek: Kawowy pudding z tapioki ;kolacja: Krem z pieczonej papryki z prażoną cieciorką i pieczywem chrupkim bezglutenowym (seler) 2021-03-10 (środa) ;I śniadanie: Pasztet jaglany z suszonymi pomidorami i pastą z pieczonej marchewki (jaja) ;II śniadanie: Koktajl mango-brzoskwinia z chia (orzechy) ;obiad: Kotlety drobiowe w sosie brokułowym z ryżem i surówką z kiszonej kapusty ;podwieczorek: Kokosowa panna cotta z sosem orzechowym (orzechy) ;kolacja: Makaron bezglutenowy z bobem i duszonymi warzywami 2021-03-11 (czwartek) ;I śniadanie: Baton owsiany z musem z owoców leśnych (jaja) ;II śniadanie: Ziołowa pasta z białej fasoli z warzywami i bułką bezglutenową ;obiad: Strogonow wołowy z duszonymi warzywami i ryżem ;podwieczorek: Sałatka owocowa (orzechy) ;kolacja: Lasagne bezglutenowa z czerwoną soczewicą i kalafiorem romanesco 2021-03-12 (piątek) ;I śniadanie: Sałatka z prażoną cieciorką, jajkiem, warzywami, kaszą jaglaną i pesto ziołowym (jaja) ;II śniadanie: Ryżanka bounty (orzechy) ;obiad: Pieczony dorsz z włoszczyzną i ziemniakami (ryby, seler) ;podwieczorek: Szarlotka bezglutenowa z bezą i kruszonką (jaja) ;kolacja: Zupa ogórkowa z chlebem bezglutenowym (seler) 2021-03-13 (sobota) ;I śniadanie: Koktajl gruszka-banan-wiśnia ;II śniadanie: Papryka faszerowana pastą z ciecierzycy z waflami ryżowymi ;obiad: Gulasz z sarniny w sosie winnym z kaszą gryczaną niepaloną i surówką z kapusty ;podwieczorek: Bajaderki z ciecierzycy ;kolacja: Ratatouille z brązowym ryżem i orzechami włoskimi (orzechy) 2021-03-14 (niedziela) ;I śniadanie: Placuszki kukurydziane z frużeliną truskawkową (jaja) ;II śniadanie: Muffiny jajeczne z pieczonymi pomidorami i chlebem bezglutenowym (jaja) ;obiad: Pierś z kurczaka w sosie brzoskwiniowym z komosą ryżową i fasolką szparagową (orzechy) ;podwieczorek: Babka zebra (jaja) ;kolacja: Ramen z makaronem ryżowym (seler)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel