Catering dietetycznydla wymagających

Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Życia

2021-01-13 (środa) ;I śniadanie: Naleśniki z twarogiem i musem z mango (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Pasztet jaglany z czarnuszką i warzywną pastą (jaja) ;obiad: Paella z ryżem, kurczakiem, krewetkami i duszonymi warzywami (skorupiaki) ;podwieczorek: Sałatka owocowa z migdałami (orzechy) ;kolacja: Zupa Ribollita z ziemniakami (seler) 2021-01-14 (czwartek) ;I śniadanie: Wege smalczyk z kiszonym ogórkiem i waflami ryżowymi ;II śniadanie: Baton ryżowy z suszoną morelą, nasionami goji i kakaowym jogurtem (mleko) ;obiad: Wołowina w sosie żurawinowym z ziemniakami i surówką z białej kapusty ;podwieczorek: Sernik kokosowo - malinowy (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Buddha bowl z sosem gochujang (sezam, orzechy) 2021-01-15 (piątek) ;I śniadanie: Budyń jaglany z brzoskwinią, miodem i nasionami chia (mleko) ;II śniadanie: Serek wiejski z pestkami dyni, świeżymi warzywami i chlebem (mleko, gluten) ;obiad: Pieczony łosoś z mieszanką ryżu i gotowanymi warzywami (ryby) ;podwieczorek: Kisiel pomarańczowy (orzechy) ;kolacja: Wegetariański bigos z boczniakami, suszoną śliwką i komosą ryżową 2021-01-16 (sobota) ;I śniadanie: Papryka nadziewana szczypiorkową pastą jajeczną z grahamką (jaja, gluten) ;II śniadanie: Smoothie wiśniowo - gruszkowe z babką płesznik ;obiad: Kotlety z ciecierzycy z prażoną cebulką w sosie z czerwonej cebuli z kaszą jęczmienną i pikantną surówką z marchewki (gluten) ;podwieczorek: Pianka truskawkowo - kokosowa (orzechy) ;kolacja: Zapiekanka makaronowa z warzywami i sosem czosnkowo - ziołowym (jaja, mleko, gluten) 2021-01-17 (niedziela) ;I śniadanie: Placuszki marchewkowe z musem porzeczkowym (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Pizza cztery sery z brokułami i sosem pomidorowym (gluten, mleko) ;obiad: Pierś indyka w sosie ziołowym z komosą ryżową i modrą kapustą ;podwieczorek: Brownie z bananami (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Cebulowa zupa krem (seler) 2021-01-18 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka czekoladowo - kokosowa (orzechy) ;II śniadanie: Twarożek z kolorowym pieprzem, świeżymi warzywami i chlebem (mleko, gluten) ;obiad: Pierś indyka w sosie pomarańczowym z kaszą jaglaną i pieczonymi burakami z imbirem ;podwieczorek: Pudding z tapioki z marakują (mleko) ;kolacja: Chilli sin carne z czerwoną fasolą i duszonymi warzywami 2021-01-19 (wtorek) ;I śniadanie: Jajka na twardo z pastą dyniową i pieczywem chrupkim (jaja, gluten) ;II śniadanie: Koktajl wielowarzywny ;obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie własnym z kaszą gryczaną i surówką z kiszonej kapusty (gluten) ;podwieczorek: Ciasto drożdżowe ze śliwkami i kruszonką (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Sałatka ziemniaczana z pieczonymi warzywami, serem feta i płatkami migdałowymi (mleko, seler, orzechy) 2021-01-20 (środa) ;I śniadanie: Gofry waniliowe z serkiem malinowo - jeżynowym (mleko, jaja, gluten) ;II śniadanie: Buddha bowl z mieszanką ryżu, pieczoną piersią kurczaka i balsamicznym sosem winegret ;obiad: Makaron tagliatelle w śmietanowym sosie z zielonym pesto, bobem, kozim serem i pieczonymi warzywami (gluten, mleko) ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Pomarańczowa zupa krem z gałką muszkatołową i pełnoziarnistymi grzankami (seler, gluten) 2021-01-21 (czwartek) ;I śniadanie: Rolada szpinakowa z serkiem i wędzonym łososiem oraz świeżymi warzywami (gluten, jaja, mleko, ryby) ;II śniadanie: Ryżanka z konfiturą truskawkową i imbirem (mleko, sezam) ;obiad: Pieczona pierś kaczki na musie z mango z gotowanymi ziemniakami i kalafiorem (orzechy) ;podwieczorek: Galaretka jabłkowa z granatem ;kolacja: Tabbouleh z pieczonym tofu (soja, sezam) 2021-01-22 (piątek) ;I śniadanie: Bananowy baton owsiany z czekoladą i serkiem homogenizowanym (jaja, mleko) ;II śniadanie: Pasta z ciecierzycy z czerwonym curry, świeżymi warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Pieczony dorsz w sosie pomidorowo - paprykowym z czarnym ryżem i warzywną surówką (ryby, seler) ;podwieczorek: Muffinki cytrynowe z budyniem amaretto (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Naleśniki ze szpinakiem i ricottą oraz pieczonymi pomidorkami (jaja, mleko, gluten, orzechy) 2021-01-23 (sobota) ;I śniadanie: Sałatka z serem camembert, komosą ryżową i sosem brzoskwiniowym (mleko) ;II śniadanie: Smoothie z czerwonej porzeczki i różowej guawy z acerolą (mleko) ;obiad: Pieczona pierś kurczaka w sosie miodowo - szałwiowym z kaszą kuskus i fasolką szparagową (gluten) ;podwieczorek: Jagodowa panna cotta (mleko) ;kolacja: Polenta kukurydziana z salsą owocowo - warzywną i zielonym groszkiem 2021-01-24 (niedziela) ;I śniadanie: Bułeczki maślane z dżemem z figi (jaja, mleko, gluten) ;II śniadanie: Omlet jajeczny ze szczypiorkiem, pieczonymi warzywami i chlebem (jaja, gluten) ;obiad: Gołąbki drobiowe w sosie panang curry z ryżem i pieczonymi warzywami (orzechy) ;podwieczorek: Ciasto kawowe z kremem mascarpone (jaja, mleko, gluten) ;kolacja: Zupa pieczarkowa z makaronem orzo (seler, gluten)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel