Catering dietetycznydla wymagających

Menu w najbliższym tygodniu - Dieta Vegan

2021-01-13 (środa) ;I śniadanie: Naleśniki z wegańskim twarożkiem i musem z mango (gluten, orzechy) ;II śniadanie: Omlet z ciecierzycy z czarnuszką i warzywną pastą ;obiad: Paella z ryżem, pieczonym tofu i duszonymi warzywami (soja) ;podwieczorek: Sałatka owocowa z migdałami (orzechy) ;kolacja: Zupa Ribollita z ziemniakami (seler) 2021-01-14 (czwartek) ;I śniadanie: Wege smalczyk z kiszonym ogórkiem i waflami ryżowymi ;II śniadanie: Baton ryżowy z suszoną morelą, nasionami goji i kakaowym jogurtem kokosowym ;obiad: Burger z zielonego groszku w sosie żurawinowym z ziemniakami i surówką z białej kapusty ;podwieczorek: Tofurnik kokosowo - malinowy (soja) ;kolacja: Buddha bowl z sosem gochujang (sezam, orzechy) 2021-01-15 (piątek) ;I śniadanie: Budyń jaglany z brzoskwinią, syropem klonowym i nasionami chia ;II śniadanie: Wegański serek wiejski z pestkami dyni, świeżymi warzywami i chlebem (soja, gluten) ;obiad: Cukinia faszerowana ryżem, warzywami i orzechami (orzechy) ;podwieczorek: Kisiel pomarańczowy (orzechy) ;kolacja: Wegetariański bigos z boczniakami, suszoną śliwką i komosą ryżową 2021-01-16 (sobota) ;I śniadanie: Papryka nadziewana pastą z soczewicy z grahamką (gluten) ;II śniadanie: Smoothie wiśniowo - gruszkowe z babką płesznik ;obiad: Kotlety z ciecierzycy z prażoną cebulką w sosie z czerwonej cebuli z kaszą jęczmienną i pikantną surówką z marchewki (gluten) ;podwieczorek: Pianka truskawkowo - kokosowa (orzechy) ;kolacja: Zapiekanka makaronowa z warzywami, soczewicą i sosem czosnkowo - ziołowym (soja, gluten) 2021-01-17 (niedziela) ;I śniadanie: Placuszki marchewkowe z musem porzeczkowym (gluten) ;II śniadanie: Pizza z smażonym tofu, brokułami i sosem pomidorowym (gluten, soja) ;obiad: Pieczeń z grochu w sosie ziołowym z komosą ryżową i modrą kapusta ;podwieczorek: Brownie z bananami (gluten) ;kolacja: Cebulowa zupa krem (seler) 2021-01-18 (poniedziałek) ;I śniadanie: Owsianka czekoladowo - kokosowa (orzechy) ;II śniadanie: Pasta z grochu z kolorowym pieprzem, świeżymi warzywami i chlebem (gluten) ;obiad: Miętowe burgery z tofu w sosie pomarańczowym z kaszą jaglaną i pieczonymi burakami z imbirem (soja) ;podwieczorek: Pudding z tapioki z marakują ;kolacja: Chilli sin carne z czerwoną fasolą i duszonymi warzywami 2021-01-19 (wtorek) ;I śniadanie: Pieczone wegańskie kiełbaski z pastą dyniową i pieczywem chrupkim (gluten) ;II śniadanie: Koktajl wielowarzywny ;obiad: Bakłażan faszerowany kaszą jaglana i wędzonym tofu z pomidorowym sosem curry (soja) ;podwieczorek: Czekoladowy budyń z awokado i banana ;kolacja: Sałatka ziemniaczana z pieczonymi warzywami, orzechami i płatkami migdałowymi (seler, orzechy) 2021-01-20 (środa) ;I śniadanie: Gofry waniliowe z wegańskim twarożkiem malinowo - jeżynowym (gluten, soja) ;II śniadanie: Buddha bowl z mieszanką ryżu, prażoną ciecierzycą i balsamicznym sosem winegret ;obiad: Makaron tagliatelle w śmietanowym sosie z zielonym pesto, bobem i pieczonymi warzywami (gluten) ;podwieczorek: Sałatka owocowa ;kolacja: Pomarańczowa zupa krem z gałką muszkatołową i pełnoziarnistymi grzankami (seler, gluten) 2021-01-21 (czwartek) ;I śniadanie: Wegański twarożek ze świeżymi warzywami i chlebem (orzechy, gluten) ;II śniadanie: Ryżanka z konfiturą truskawkową i imbirem (sezam) ;obiad: Burger fasolowy na musie z mango z gotowanymi ziemniakami i kalafiorem (orzechy) ;podwieczorek: Galaretka jabłkowa z granatem ;kolacja: Tabbouleh z pieczonym tofu (soja, sezam) 2021-01-22 (piątek) ;I śniadanie: Bananowy baton owsiany z suszoną żurawiną i jogurtem kokosowym ;II śniadanie: Pasta z ciecierzycy z czerwonym curry, świeżymi warzywami i waflami ryżowymi ;obiad: Pieczeń z zielonej soczewicy w sosie pomidorowo - paprykowym z czarnym ryżem i warzywną surówką (seler) ;podwieczorek: Ciasteczka amarantusowe z orzechami (orzechy) ;kolacja: Naleśniki ze szpinakiem i tofu oraz pieczonymi pomidorkami (soja, orzechy) 2021-01-23 (sobota) ;I śniadanie: Sałatka z prażonymi orzechami, komosą ryżową i sosem brzoskwiniowym (orzechy) ;II śniadanie: Smoothie z czerwonej porzeczki i różowej guawy z acerolą ;obiad: Mini pulpeciki z zielonego groszku w sosie szałwiowym z kopytkami i fasolką szparagową (gluten) ;podwieczorek: Jagodowa panna cotta ;kolacja: Polenta kukurydziana z salsą owocowo - warzywną i zielonym groszkiem 2021-01-24 (niedziela) ;I śniadanie: Pancakes pomarańczowe z dżemem z figi (gluten) ;II śniadanie: Omlet z ciecierzycy ze szczypiorkiem i pieczonymi warzywami ;obiad: Burgery z tofu w sosie panang curry z ryżem i pieczonymi warzywami (soja, orzechy) ;podwieczorek: Ciasto kawowe z kremem kokosowym (gluten) ;kolacja: Zupa pieczarkowa z makaronem orzo (seler, gluten)
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel